Domů Historie Technika Zásahy Naše činnost Rozdělení směn Akce Kontakty Kniha návštěv
Dnes je čtvrtek 19.07.2018, svátek slaví Čeněk a od 18:30 slouží směna č.3

Teoretický a praktický výcvik na letišti Mošnov

 Zdvihací systémy  RESQTEC

18 - 21.5.2009

V těchto čtyřech dnech proběhlo seznámení se zdvihacími systémy, které byly dodány na naše letiště. V dopoledních hodinách probíhal teoretický výcvik na učebně, v odpoledních hodinách pak praktický výcvik na letadle.
Za výrobce vyprošťovacího zařízení RESQTEC školil hlavní inženýr této firmy pan Fred BAAS a taktiku nasazení školil ředitel Strategic Fire Solutions GbR pan John A. OLSEN z Frankfurtu nad Mohanem.
Přednášky probíhaly v anglickém jazyce s překladem Ing. Jaroslava Voruby z firmy MHZ Praha spol. s r. o., která celé zařízení dodala.
Kontejner obsahuje nízkotlaké zvedací vaky, systém pro zvedání letadel MULTISLING, strukturované desky Q-MAT a sadu upevňovacích prvků WB. 


NÍZKOTLAKÉ VAKY (43T) 

 Zvedací zařízení na vyprošťování a odstraňování neprovozuschopných letadel

 

Maximální zdvíhací síla dílu (sady):

43.000 kg

Maximální plnící tlak

0.5 bar (7 PSI)

Teplota při použití            -20°C až +50°C

Počet vaků v sadě

20

Počet sad                      3


VÍCESMYČKOVÝ ZÁVĚS PRO TRUP 
- MULTISLING

 Zvedací zařízení na vyprošťování a odstraňování neprovozuschopných letadel

 

Hmotnost včetně siloměru

přibližně 1900 kg / 4,180 lbs

Rozměry (VxŠxD)

±16m x 7.2m x 4.7m

Počet popruhů

2 x 4

Pracovní zatížení

42 tun (42.000 kg / 92,530 lbs)


S
TRUKTUROVANÉ DESKY  Q-MAT

 Vytvoření zpevněné plochy při operacích v obtížném terénu 

 

Rozměr panelu

4 x 2 m

Tloušťka panelu

5 mm

Materiál

Skelná vlákna zpevněná epox. pryskyřicí

Maximální zatížení

220 tun/m2

Hmotnost

±48 kg/ panel (6 kg/m2)

Barva

červená

Počet otvorů v panelu

6

Počet desek

6



S
ADA UPEVŇOVACÍCH PRVKŮ  WB A/C

 
Kotvící zařízení určené na stabilizaci neprovozuschopných letadel

 

Popis zařízení

Limity zatížení (WLL)

Rozměry

Tirfor TU 32

3.200 daN (kg)

700 x 380 x 153 (mm)

Upevňovací popruh

8.000 daN (kg)

30 m x 240 mm

Ocelové lanko

Min. pevnost v přetržení: 18.400 kg

50 m x 16 mm

Siloměr s bezdr. přenosem

5.000 kg

--

Závěsné oko WLL 17T

17.000 kg

--

Závěsné oko WLL 6.5T

6.500 kg

--

 

Teoretický a praktický výcvik na letišti Mošnov 21.05.2009 Teoretický a praktický výcvik na letišti Mošnov 21.05.2009 Teoretický a praktický výcvik na letišti Mošnov 21.05.2009 Teoretický a praktický výcvik na letišti Mošnov 21.05.2009 Teoretický a praktický výcvik na letišti Mošnov 21.05.2009 Teoretický a praktický výcvik na letišti Mošnov 21.05.2009 Teoretický a praktický výcvik na letišti Mošnov 21.05.2009 Teoretický a praktický výcvik na letišti Mošnov 21.05.2009 Teoretický a praktický výcvik na letišti Mošnov 21.05.2009 Teoretický a praktický výcvik na letišti Mošnov 21.05.2009 Teoretický a praktický výcvik na letišti Mošnov 21.05.2009 Teoretický a praktický výcvik na letišti Mošnov 21.05.2009 Teoretický a praktický výcvik na letišti Mošnov 21.05.2009 Teoretický a praktický výcvik na letišti Mošnov 21.05.2009 Teoretický a praktický výcvik na letišti Mošnov 21.05.2009 Teoretický a praktický výcvik na letišti Mošnov 21.05.2009 Teoretický a praktický výcvik na letišti Mošnov 21.05.2009 Teoretický a praktický výcvik na letišti Mošnov 21.05.2009 Teoretický a praktický výcvik na letišti Mošnov 21.05.2009 Teoretický a praktický výcvik na letišti Mošnov 21.05.2009 Teoretický a praktický výcvik na letišti Mošnov 21.05.2009 Teoretický a praktický výcvik na letišti Mošnov 21.05.2009 Teoretický a praktický výcvik na letišti Mošnov 21.05.2009 Teoretický a praktický výcvik na letišti Mošnov 21.05.2009 Teoretický a praktický výcvik na letišti Mošnov 21.05.2009 Teoretický a praktický výcvik na letišti Mošnov 21.05.2009 Teoretický a praktický výcvik na letišti Mošnov 21.05.2009 Teoretický a praktický výcvik na letišti Mošnov 21.05.2009 Teoretický a praktický výcvik na letišti Mošnov 21.05.2009 Teoretický a praktický výcvik na letišti Mošnov 21.05.2009 Teoretický a praktický výcvik na letišti Mošnov 21.05.2009 Teoretický a praktický výcvik na letišti Mošnov 21.05.2009 Teoretický a praktický výcvik na letišti Mošnov 21.05.2009 Teoretický a praktický výcvik na letišti Mošnov 21.05.2009 Teoretický a praktický výcvik na letišti Mošnov 21.05.2009 Teoretický a praktický výcvik na letišti Mošnov 21.05.2009 Teoretický a praktický výcvik na letišti Mošnov 21.05.2009 Teoretický a praktický výcvik na letišti Mošnov 21.05.2009 Teoretický a praktický výcvik na letišti Mošnov 21.05.2009 Teoretický a praktický výcvik na letišti Mošnov 21.05.2009 Teoretický a praktický výcvik na letišti Mošnov 21.05.2009 Teoretický a praktický výcvik na letišti Mošnov 21.05.2009 Teoretický a praktický výcvik na letišti Mošnov 21.05.2009 Teoretický a praktický výcvik na letišti Mošnov 21.05.2009 Teoretický a praktický výcvik na letišti Mošnov 21.05.2009 Teoretický a praktický výcvik na letišti Mošnov 21.05.2009 Teoretický a praktický výcvik na letišti Mošnov 21.05.2009 Teoretický a praktický výcvik na letišti Mošnov 21.05.2009 Teoretický a praktický výcvik na letišti Mošnov 21.05.2009

Programming Core Trade s.r.o. | Product by CoreWEB © 2011 | Všechna práva vyhrazena | HTML | CSS | SEO | Mapa stránek